My hero


Bild; GHD

Trampade på mig plattång igår. Lägg aldrig en plattång på golvet säger jag bara! Som tur är lyckdes faktiskt M sätta ihop den igen (gick i ungefär fyra bitar) innan jag fick alldeles för mycket panik. Nu funkar den precis som vanligt igen så vi hade en vardagshjälte här igår. Hade inte varit så kul att lägga en tusenlapp på en ny. Glad jag blev!

Nu ska jag spana efter skivor. Jag var ju tvungen att köpa lite musik i lördags så¨vi hade något att festa till, så det blev Lady Gaga och Lykke Li´s- Youth Novels. Båda är riktigt bra men jag ville ju ha låten Tonight och den var inte med så jag måste kolla vilken den finns på, de hade den inte på skivbutiken i alla fall. Eller Bokia då, som jag handlade på ;-)

Uppdatering. Gud var irriterande. Lykke Li har släppt två exakt likadana skivor. Youth Novels och Youth Novels 2008. Gissa vad skillnanden är? Låten Tonight finns med på den sistnämnda och det är såklart inte den jag köpte. Vaarför? Nu får jag väl helt enkelt köpa till singeln istället då....Vaddå oflyt... Gillar inte singlar heller, roligare att ha allt samlat på samma skiva!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Plattången på bilden är så bra :)

2009-03-02 @ 14:07:33
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0