Najs


Finfin stickad tröja från H&M och kvällens film...

Har haft en lugn och skön kväll här. När M kom hem från jobbet stack vi ut till Coop och handlade lite och sen har vi bara käkat och kollat på film. Såg The Wrestler, vilket jag trodde var en riktig "killfilm", men den var superbra så den jag jag absolut rekommendera. Nu blir det sängen, trött tidigt för en gångs skull.

Himmel vad stort Coop är föresten. Jag hittade både en söt kökshanduk och fina blockljus. Billigt billigt var det också. Kanske kan visa bild imorgon. Hur kul det nu är med en handuk och ljus, haha ;-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Har också hört bra om den filmen=)



Självklart en promenad (dock lite problem med min fot;) eller en fika=) Kraam

2009-03-11 @ 08:25:49
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0