Sjukt bra


Bilder, Chanel, stureplan.se

Var ju som sag på bio igår, Män som hatar kvinnor. Helt sjukt bra var den, precis som alla säger! Längtar redan tills nästa film kommer, någon som vet när det blir? Får väl nöja mig med böckerna fram tills dess, även om jag är mer än filmmänniska. Försökte börja på den första boken för något år sedan men kom inte mer än ett par kapitel, sen gav jag upp. Men nu kanske det går lättare när man vet att de verkligen är bra!

Nu ska jag ha en lugn kväll för mig själv här hemma i lägenheten i Katrineholm. Fått låna mammas laptop till imorgon så det blir nog bra. Imorgon ska vi åka till en thairestaurang och äta och efter det har jag en synundersökning inbokat på Blic. Har inte kollat synen på säkert fyra-fem år så det börjar verkligen bli dags. Haft ont i huvudet varje dag en längre period  nu dessutom så jag tror den har blivit mycket sämre. Och glasögon måste jag skaffa, de jag hade gick sönder för typ fyra år sedan! Dåligt av mig att inte prioritera det här med synen när det är så viktigt.... Men nu ska det bli av!

Hade såklart inte tackat nej till ett par Chanelbågar men eftersom det blir snälla mamma som sponsrar så får jag nog välja ett par billigare. Funkar nog lika bra det ;-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah det va lite komiskt. Ha en skön söndagkväll.

Kram

2009-03-29 @ 19:07:34
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag gillade också filmen massor, men jag har läst boken och kände att det var lite som fattades i filmen. Men så brukar det ju vara... Jag längtar iallafall också efter nästa.

kram

2009-03-31 @ 22:44:56
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag gillade också filmen massor, men jag har läst boken och kände att det var lite som fattades i filmen. Men så brukar det ju vara... Jag längtar iallafall också efter nästa.

kram

2009-03-31 @ 22:44:57
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se



Läs gärna min blogg!



Tipsar om massor utav saker

Smink

Skönhet

Mode



Diskuterar ämnen.



Dagliga uppdateringar med bilder!



www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

2009-03-31 @ 22:49:28
Postat av: Maja.

Tyckte böckerna var helt sjukt fängslande, ville bara ha mer hela tiden! Har dock inte sett filmen, men kanske på tiden nu?=)

2009-03-31 @ 22:52:04
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0