Phia black friday


Kvällens naglar, glossy glossy i nyansen phia black från Lancome.

Lite småseg idag så börjar inte komma igång förrens nu. Har ändå lägligt nog småregnat och varit The Hillsmaraton på tv så det gör inte sådär jättemycket ;-) Blev en hyfsat lugn utgång igår, tror jag drack tre öl och kom hem runt halv två tiden. Var på både Stallyktan och Satin och såg en konsert. Roligast var såklart att träffa min S. Mycket att prata om när man inte träffats på så länge! Men det gör vi om snart, eller hur gumman?

Nu ska jag försöka kicka igång den här lördagen och komma ner på stan. Måste lämna tillbaka en topp och passa på att få lite luft. Åker nog hem till Katrineholm imorgon, mammas födesledag i veckan som kommer och en del att fixa så det börjar bli dags. Sista myskvällen med älsklingen idag alltså......



Absoluta favoriten på idag, en enkel collagetröja från Gina tricot köpt typ 2003. Undrar hur länge till jag kan ha den utan att den kommer nli helt utsliten? Får nog välja mina tillfällen from nu ;-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ha en bra kväll tjejen. Bakis idag? ;) Eller var du speedad av allt kaffe du slurkade i dig igår...haha



KRAAM

2009-03-14 @ 19:26:07
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Fia

Självklart blir de fler gånger gummsan! :D hoppas du fick en bra lördakväll..kramar!

2009-03-15 @ 14:18:11
URL: http://zopheia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0