Snakes on a plane kl 21.



Precis kollat in kvällens tv utbud.....

Sean Jones blir vittne till mordet på en åklagare. Över en natt förvandlas Jones från en vanlig tonåring till ett ögonvittne som kan sätta stopp för ett kriminellt imperium. FBI-agenten Neville Flynn får i uppdrag att transportera Sean till Los Angeles i ett vanligt passagerarflygplan, men katastrofen är ett faktum när en lönnmördare släpper lös hundratals giftormar på planet för att förgöra vittnet.

Haha, ska man kolla eller ska man kolla? Jag är helt livrädd för ormar så jag ska nog inte! Fy f*n kommer nog drömma mardrömmar hela natten isåfall haha.

Glömde föresten säga att idag är jag fjortis. Rosa topp med tryck, grå mjukisbyxor och shoppar på La Boom. Undrar om jag har en ålderskris?

Kommentarer
Postat av: jennifer

allt bra med dig?

2009-03-06 @ 20:29:05
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

snakes är rätt bra ju :)

2009-03-06 @ 20:43:51
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0