Snö, snö, snö



Godmorgon bloggen! Druckit dagens första kaffe och snart ska jag vara duktig och gå och lämna plasma. Blir myskväll med film när M kommer hem från jobbet. Mycket nice. Slumdog Millionaire ska vi titta på, någon Indisk film tror jag. Eller om en pojke från Indien kanske ;-) Inte så insatt men det blir säkert bra. Har fått i uppgift att fixa nyttigt snacks eftersom "onyttigt inte är bra på vardagar". Vi är så vuxna och förståndiga, haha. Vad ska jag hitta på? Morötter? Fruktsallad? Nötter? Film utan något i munnen är inte film. Hm, det där lät inte bra. Nej usch vilket humör jag är på idag, trött som vanligt. Jag vill ha mina nya skoor... Men det går ju inte. Åh, skitsnö, försvinn nångång! Har inga bekväma snygga vinterskor heller att bylsa på mig. Önskar fortfarande att jag hade ett par sköna Uggs men jag lovar att om jag köper ett par så är det sommar om en vecka. Och när man köper massa snygga sommarkläder så varar sommaren i just en vecka och resten av tiden regnar det. Inge bitter, haha. Men eller hur, visst är det alltid så? Det  är som att vi inte förtjänar lite livsglädje här uppe. Jag vill bo i ett varmare land!

Jag är väldigt negativ idag. Nu ska jag fixa håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0