Stripes no more?


Klassiskt snyggt eller överhypat?

Börjar jag tröttna eller har jag för många? Typ precis en sån här tröja kollade jag på idag på Zara. Fanns även i blå/vitt och grått/svart. Superfina och jag vara nära att haffa den rödvita men jag vet inte. Känns som att randiga tröjor är något jag kommer tröttna på snart. Eller om jag redan gjort det.... Nästan roligare att bryta av med ngt svart och rockigt istället bara för att..... Vad tycker ni? Börjar randigt kännas en aning uttjatat på nåt sätt?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag är ju svag för randigt:) Speciellt marint och vitt....



Hoppas lördagen varit bra och att du fick lite gott kaffe. KRAAM

2009-03-07 @ 17:31:08
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0