Ny vårjacka


Det var nog bara en massa sömn jag behövde för idag mår jag hur bra som helst. Skönt att inte vara bli sjuk igen. Hehe, när jag vaknade var jag helt övertygad om att det var lördag eftersom M låg brevid mig utan minsta tillsymmelse att åka iväg till jobbet. Härligt med den där känslan av att komma på att man har hela helgen framför sig! Blev en kort frukost hemma och sen dess har sprungit på stan. Blev bla en fika på La Baugette med Sofia från gamla jobbet. Tryckte i mig en stor skagenbaugette och efteråt sprang vi in på La Boom för att S ville kolla på partytoppar. Jag (som inte skulle shoppa något) hittade den här snygga skinnjackan för lite smått otroliga 499 kr. (ok, det är inte äkta skinn men det ser  ut som det :-). Ibland lönar det sig verkligen att gå in i dom där butikerna man aldrig kollar i! Har velat haft en brun hur länge som helst så blev så glad. Perfekt kort modell och stora sköna muddar. Kommer nog bo i den längre fram när det blir lite varmare ute.

Ikväll är jag ensam eftersom M är på konsert i Karlstad. Lite tråkigt men får väl försöka underhålla mig själv så gott det går. Får se om det är något bra på teve annars kanske jag lägger mig och läser. Nästa vecka ska jag eventuellt åka till Stockholm vilket ska bli jättekul! Är sämst på att komma ihåg att ta med kameran men OM det nu blir av så lovar jag att lägga upp lite bilder från dagen. Jag har inte varit  i Stockholm sen typ 2001 så det är nog verkligen på tiden haha. Oj vad kul det var förra gången.... Hälsade på en kompis som bodde där och fyllde år (the big 21 ;-) så har minnen av både shopping, galen hemmafest med alldeles för mycket champagne och tequila , vild dans på bögklubbar, kändisar (jag blev bla uppraggad av en flata), och en helt galen taxifärd. Ja, det var tider det.... När man var ung (och galen). Nu är man ju pensionär på heltid om man jämför med hur det var då :-)

Sofia hade förresten köpt världens kanske finaste mobil. Blev så avis när hon drog fram den senaste rosa Ericssonmodellen. Kan absolut bli en likadan nästa gång det är dags att byta. Jag fick hennes blessing att köpa en ;-)


Ericsson T700. Ca pris 2500 :-. Så himla fin, och ännu finare i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0