Whats new?


Snart stammis?

Har blivit lite dålig uppdatering senaste veckan eftersom jag inte har någon dator hemma i katrineholm, men nu är jag och hälsar på hos mamma så bäst att passa på medans det går. Veckan har inte bjudit på mer än massa tjafs med a-kasssan, sådär roligt och säkert inte så kul att läsa om heller. Men what to do. Känner mig helt utpumpad och frustrerad över att det aldrig verkar funka och komma igång som det ska. Orkar snart inte mer! Ska aldrig mera vara arbetslös efter det här, det är ett som är säkert. Måste ringa dit igen på måndag och greja, och skicka mer papper igen nästa vecka. Sjuttifyra telefonsamtal senare liksom. Nåja, nog om det...

Om vi fokuserar på något roligare så har jag i alla fall kommit iväg på en fika med en gammal vän som jag inte hunnit träffa så mycket de senare åren, då jag bott i Örebro, och hon bott här. Vi jobbade tillsammans år 1999, alltså 100 år sen ungefär haha, och sedan dess har jag sett henne som en riktigt nära vän. Det roliga är att hon är nästan lika gammal som min mamma. Alltid kul att prata med någon som har lite mer livserfarenhet, man får ett annat perspektiv på saker på ngt sätt. Vi har även bestämt oss för att börja styrketräna tillsammans och ska spana in Friskis någon gång under nästa vecka. Perfekt med en träningskompis!

Nu ska jag umgås lite med min familj här. Lillebror och min brorsdotter är här och sitter och mumsar korv med bröd vid matbordet så jag tror att jag ska göra dem sällskap. Lite senare ska vi titta på premiären av nya Robinson. Äkta familjeunderhållning så blir riktigt kul. Ska sova över här ett par dagar tror jag så blir säkert med uppdatering imorgon och på måndag. Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tjoho.



Kul med ett livstecken från dig:)



Har precis kollat in Robinson här och det var inte så mkt att hurra för, men det kanske tar sig...



Sköt om dig. KRAAM

2009-03-21 @ 22:05:50
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Medeleine: Jag tycker inte heller att det verkade så värst spännande om jag ska vara ärlig. Men det kanske tar sig. :-) Detsamma, kram på dig!

2009-03-22 @ 12:50:04
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0