Freaking lovley underbar dag


Creperiet och kyrkan! Världens skönaste uteservering men tyvärr lite folktom.


Daa Hills frilla!.


Skor jag köpte... och lämnade tillbaka på en gång.


Kaffe.....

Och presenter! (en till mig och en till mamma ;-)

Eller hur man nu säger. Lunchat med S, och faktiskt hennes familj också då hennes syster och mamma joinade oss. Trevligt att träffa nytt folk! Hennes syster är bara något år äldre än mig och visade sig dessutom bo bara någon gata bort här på norr i närheten av M så vi lär nog stöta på varandra flera gånger. Säkert med barnvagn nästa gång eftersom hon var gravid :-) Kul! Efteråt gick jag på stan och vips så hade en morsdags present från Village slunkit ner också. Perfekt att ha det avklarat eftersom det kommer bli mycket nu någon vecka framöver. Nytt jobb, flytt och allt.... Ska funka! Imorgon blir det en tur till blodcentralen på USÖ för att lämna plasma som vanligt och på onsdag bär det av hemåt kholm igen. Snabba ryck. Nu blir det middag och Färjan 2. Kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0