Onsdagsmys



Nu ska jag äta. Dagens rätt bli laxfilé med ris och sallad. Har shoppat lite till lägenheten också. Nya glas, tallrikar och krukor. Allt från Åhléns. Tror att jag har det mesta jag behöver nu. Blev en påse från Ikea i helgen, hittade ett gammalt presentkort från förr förr förra jobbet (haha)  jobbet som låg och skräpade i plånboken så kom ut med hur mycket som helst och det vart nästan gratis. Gillas! Lyckades dessutom knipa ett par fina vita handukar till toaletten och biobiljett på Blodcentralen idag. Kul det här med ny lägenhet!

Resten av kvällen blir lugn. M jobbar så kommer inte hem förrens sent och jag ska väl slappa framför Desperate H som vanligt på tisdagar och kolla in det nya avsnittet av The Hills. Åker hem imorgon., buhu :-(


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Ser gott ut



trevlig kväll

Kram Anna

2009-06-03 @ 18:03:16
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0