Det bästa med hösten måste vara alla fina accesoarer



Kolla in dessa fina handskar tex............ (Kelly quilt glove under accessoarer). Gillar även Annie croco computer bag som skulle vara perfekt till min nya dator.... Gillar inte riktigt de som säljs på tex Onoff, vill att det skall se ut som en vanlig väska. Gärna stilren och klassisk, så denna ser faktiskt helt perfekt ut.

Har precis varit ute på ännu en springtur (börjar få in en bra rutin nu) och ska göra iordning lite mat. M är och spelar badminton ikväll och lite senare blir det väl film och mys som vanligt. Åker hem imorgon så gäller att passa på! På lördag är det kalas för lilla N som fyller två hemma hos bros plus fru som jag ser framemot! Ska bli jättemysigt att träffa hela familjen och fira lite! Presenten  ligger hemma i kholm och väntar, skönt att jag var ute i god tid och handlade den redan för flera veckor sedan så jag slipper springa runt i panik nu och leta. Man kanske skulle börja köpa julklappar snart också? Förra året började jag faktiskt redan i september så jag ligger redan efter med de måtten mätta ;-) Det är skönt att ha sånt ordnat i tid tycker jag, speciellt innan julen när alla går i affärerna samtidigt.

Får inte missa sista delen av Bachelorette ikväll klockan 21 kom jag på också. Nu vet vi ju redan vem söta DeAnna valde, men tydligen någon slags återblick på vad som hände sedan med tidigare par vilket kan vara rätt kul att se också. Kom just på en sak, han som DeAnna inte valde den här gången kan väl få bli nästa års Bachelor?? Förtjänar faktiskt att hitta lite kärlek tycker jag, tyckte så synd om honom när hon tog den andra. Även fast jag höll mest på snowboardåkaren med de rosa skosnörerna i slutet :-) Dom är jättesöta tillsammans, men måste det inte kännas skumt att gifta sig med någon man bara känt typ ett år? Äsch, vi håller tummarna ändå tycker jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0