Give me



Urfina skinnhandskar med rosett för 249k kr på Lindex. Me like! Har precis ätit frukost, kollat igenom mejl, sökt ett jobb som verkar intressant här i Örebro. Nu ska jag fixa iordning mig och börja packa ihop resväskan. Tåget går kl 5 så hinner precis pussa älsklingen hejdå när han kommer hem från jobbet. Inte alls sugen på att sätta mig på tåget med en dessutom trasig kattbur men det får väl gå. Har ju både Solo och nya Glamour att bläddra i så kommer väl inte gå någon nöd på mig ändå. Synd att jag glömde ta med min rosa minitermos hemifrån, hade varit gott att ta med eget kaffe på tåget! Ska komma ihåg det näst gång. Har faktiskt inte användt den en enda gång så det måste det bli ändring på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0