Fungerar


Boots no 7
, har ni provat? Jag köpte en tub med serumet för en vecka sedan eftersom min hy blivit sjukt sliten över sommaren. Har inte använt solkräm en enda gång, skamligt!! Är positivt överraskad, krämen fungerar faktiskt mycket bättre än vad jag trodde (är rätt skeptisk till alla såna här mirakelprodukter). På en gång slätade den faktiskt ut huden, trollade bort lite linjer och gav en riktig mjuk, len och återfuktad hy. Tuben är rätt liten men den verkar vara jättedryg, och ett plus är att den återfuktar så bra att man inte behöver använda lika mycket dagkräm efteråt, så där sparar man ju lite också ;-) Blev så hooked att jag faktiskt gick och köpte nattkrämen i samma serie efter ett par dagar, och nu tror jag aldrig att jag kommer att byta till något annat! Priset för serumet ligger på 299 kr och nattkrämen 325, men det är värt priset och jämför man med dyrare märken så är det ändå rätt humana priser. Köpte mina på Åhléns som har alla produkter i serien, även det nyare serumet med dubbel effekt. Nästa gång ska jag prova dagkrämen med spf 15 som också verkar bra.

Nu blir det frukost och fix här., Har precis kommit ut ur duschen och idag blir det som sagt fika/lunch på Marieberg med L och E. Ska bli riktigt mysigt och fint väder är det också (perfekt för att gå inomhus, hehe)......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0