Lite firande av en underbar tjej :-)


Ungefär hundra år sen jag senast bloggade men nu kommer ett litet inlägg. Är hos M i örebro och hälsar på några dagar och just nu är han ute och springer och jag surfar omkring och tar det allmänt lungt.  Hade tänkt ta mig en liten springtur jag med nu på eftermiddagen men verkar som att vi åker iväg till en kompis i Nora istället som jag kom på fyller år idag :-) Tacka gud för påminnelser i mobilkalendern! Så nu måste jag höra med M om vi kan åka dit, samt spontanshoppa någon liten födelsedags present till min baby :-) Lite mat måste vi nog ta med också eftersom vi skulle laga något ihop. Kul!! Frågan är väl bara vad man skall köpa? Borde slänga på mig lite smink och kläder och ta mig ner på stan. Affärerna har väl öppet till tre i allafall på lördagar? Eller om det bara blir någon liten tårta och blomma. Fint det med. Ska bli jättekul att se lilla E också som inte är mer än.. hmm... ett halvår? Har inte sett henne sen hon var någon månad gammal så det kommer nog vara en stor skillnad haha. Mys!!

Nä, kläder och fix var det första ja. Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0