Skall checkas



Svenska hollywoodfruar har premär ikväll vilket inte får missas. Älskar alla såna här typer av realityserier och är helt perfekt nu när abstinensen efter Real housewifes of new york börjar komma, hehe! Totalt bereoende!

För övrigt har jag precis ättit lite mat här. Varit och klippt mig på dagen och kom hem för ett par timmar sedan. Tänkte försöka masa mig ut på en springtur också innan det blir kväll. Hade tänkt göra det igår men det hanns inte med. Myskväll som väntar efteråt i alla fall med film plus tv. M har fixat både 17 again och The ugly truth till mig snäll som han är.... yey!

Imorgon blir det fika med L och lilla E på Marieberg Galleria som det så fint heter nuförtiden. Har inte varit där på ett par månader så skall bli kul att se hur det ser ut.

Har ni föresten sett vad grymma skor H&M har nuförtiden? De här i svart eller grått skulle jag mer än gärna klicka hem just nu! Snyggt med dragkedja som detalj på sidan. Minus för priset (600 kr). Men snygga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0