jag läser bloggar...





och när jag läser bloggar så slås jag av hur mycket olycklig kärlek det finns i den här världen. Det är sånt man inte ser, det man ser är de vackra paren på stan som går och håller varandra i handen och ler mot världen, men alla andra, alla andra som gråter inombords och aldrig mer kommer att få hålla den finaste handen i sin hand igen, de är så många dom med, kanske tom fler, men dom syns inte alls. Dom skäms, dom vågar bara skriva om hur det är i sina egna och andras bloggar, vågar bara yttra ibland det där som gör så ont, de håller t o m masken inför sina bästa vänner, om dom nu har några. Jag tycker bara det är så sorgligt. Varför kan inte alla bara få ha det bra? Varför skall det vara så svårt för en del, och verka så himla lätt för andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0