Missat heta läkare, check.


Ungefär såna här dräkter fick vi faktiskt ha på oss idag. Och rosalila hårskydd. Urgulligt ;-)

Studiebesök på USÖ gick bra men inte en enda het läkare i sikte på den avdelningen vi fick besöka, så lite trist var det allt ändå, höhö.... Efteråt höll jag på att dö av hunger så gjorde misstaget att handla mat, och nu sitter jag här med 2 chipspåsar, två frysta pizzor, en fryst operatårta (!!) ett paket oreokakor, en flaska cola zero och en sockrig munk! Eh.... Handla aldrig på tom mage säger jag bara! Inte direkt uppfyllt kost cirkelns mål idag m a o.... Illa.

Resten av kvällen tänker jag bara slappa, är ledig imorgon så har all tid i världen att plugga då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0